vrijdag 14 januari 2011

inkdoggy-2 waiting at AH-supermarket



5 opmerkingen:

  1. Lovelies,
    beautiful brushes, is perfect!
    dog, shadow, stain ...
    really liked it!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de bovenste erg mooi, de groene!

    Je vroeg wat voor verf ik gebruikte in mijn schilderij: ik gebruik acryl en airbrush-verf omdat ik delen in de achtergrond airbrush. Deze verf is heel intensief, dat krijg je niet met waterverf. Je kunt hem ook verdunnen. Het nadeel is dat je best snel moet werken voor mooie overgangen en dat hij nogal duur is.... Is het waterverf waar jij mee werkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you Denise and Céline, this drawing is in Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovelies,
    I love this drawing with a brush and paint!
    The result was very amazing!
    There is a simplification of features that makes it great!
    Very, very good!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love these, so beautiful, the top one almost has a soft-focus photographic quality!

    BeantwoordenVerwijderen